Välkommen till Eltra Support!

Kontakta oss på 08 - 15 22 20

Team Eltra finns alltid här för dig. Vi tror på de tre stegen "köp, underhåll och service". Det är ett kretslopp där en nära dialog mellan oss som företag och dig som kund gör att din Eltra rulla på under hela din resa.

Först steget är köpet. Här har du som kund antagligen jämfört ett antal olika elscooter-märken men tillslut valt att köpa en Eltra. Både innan köpet och vid själva köptillfället finns vi här för att besvara dina frågor och vägleda dig till att du väljer en Eltra modell som passar just dina behov och önskemål.

Nästa steg är underhåll. Här har du som ägare till en Eltra möjlighet att göra det mesta själv och med hjälp av regelbundet underhåll se till att undvika ett snabbare slitage av din elscooter och förlänga tiden till ett servicebehov. Du har även möjlighet att köpa reservdelar både i butik och online för att sedan ta emot videor från oss på hur du exempelvis byter ett däck med en slang som fått punktering.

Sista destinationen är service. Här erbjuder vi på Eltra flera olika typer av service beroende på scooterns skick. Vi har kapaciteten att via vårt servicecenter och butik möjlighet att byta ut alla komponenter på skotern som behövs.

Har du en fråga?

Tveka inte på att fråga oss om du undrar över någonting.

Kontakta oss
Se Eltra Academy

Lär dig åka din elsparkcykel med hjälp av vår digitala akademi. 

Se mer
Vanliga frågor

Här samlar vi de vanligaste frågorna. Se in vår FAQ-sida.

Läs mer
karl inde
Var du än är, så hjälper vi dig att ta reda på svar.
Service

Om din elsparkcykel behöver reperation, kan du boka in en servicetid eller kontakta oss. Var du än bor ska vi se till att din Eltra funkar som den ska. Boka en tid genom knappen nedan.